BERSHKA ISTNIEJE NA SKRZYŻOWANIU TECHNOLOGII, MUZYKI I MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH. KREATYWNA, IMERSYJNA I EMPIRYCZNA – CELEM MARKI JEST NAWIĄZANIE POŁĄCZENIA POMIĘDZY NAJBARDZIEJ ZORIENTOWANĄ W ŚWIECIE MIEJSKĄ MŁODZIEŻĄ A NAJŚWIEŻSZYMI WSCHODZĄCYMI TRENDAMI MODOWYMI I SPRAWIENIE, ŻE BĘDĄ ONE VIRALOWE
Marka posiada trzy główne linie – dla kobiet, dla mężczyzn, oraz skierowane do nastolatek BSK – tworzące szerokie spektrum stylu i łączące codzienną odzież z wyjątkowymi, trendy propozycjami. Główna kolekcja dopełniona jest opcjami personalizacji, edycjami limitowanymi i szeregiem różnorodnych współprac.
BERSHKA LIVES AT THE INTERSECTION OF TECHNOLOGY, MUSIC AND SOCIAL NETWORKING. CREATIVE, IMMERSIVE AND EXPERIENTIAL, THE BRAND EXISTS TO CONNECT THE MOST IN-THE-KNOW URBAN YOUTH WITH EMERGING AND UP-TO-THE-MINUTE TRENDS IN FASHION AND MAKE THEM VIRAL.
The brand has three main lines - Bershka for girls and boys and the teen line BSK- creating a wide spectrum of available styles and combines garments for daily use with special and trendy proposals. The general collection is complemented by customization options, limited editions and collaborations.