Bershka

BERSHKA ISTNIEJE NA SKRZYŻOWANIU TECHNOLOGII, MUZYKI I MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH. KREATYWNA, IMERSYJNA I EMPIRYCZNA – CELEM MARKI JEST NAWIĄZANIE POŁĄCZENIA POMIĘDZY NAJBARDZIEJ ZORIENTOWANĄ W ŚWIECIE MIEJSKĄ MŁODZIEŻĄ A NAJŚWIEŻSZYMI WSCHODZĄCYMI TRENDAMI MODOWYMI I SPRAWIENIE, ŻE BĘDĄ ONE VIRALOWE

Marka posiada trzy główne linie – dla kobiet, dla mężczyzn, oraz skierowane do nastolatek BSK – tworzące szerokie spektrum stylu i łączące codzienną odzież z wyjątkowymi, trendy propozycjami. Główna kolekcja dopełniona jest opcjami personalizacji, edycjami limitowanymi i szeregiem różnorodnych współprac.

 

BERSHKA LIVES AT THE INTERSECTION OF TECHNOLOGY, MUSIC AND SOCIAL NETWORKING. CREATIVE, IMMERSIVE AND EXPERIENTIAL, THE BRAND EXISTS TO CONNECT THE MOST IN-THE-KNOW URBAN YOUTH WITH EMERGING AND UP-TO-THE-MINUTE TRENDS IN FASHION AND MAKE THEM VIRAL.

The brand has three main lines - Bershka for girls and boys and the teen line BSK- creating a wide spectrum of available styles and combines garments for daily use with special and trendy proposals. The general collection is complemented by customization options, limited editions and collaborations.
 
 

Powrót

Oceń nas