Nowości

Szalone Możliwości TK Maxx

Niedawno wystartowała druga edycja kampanii TK Maxx pod hasłem „Szalone Możliwości”. Tym razem marka postawiła na dwa spoty video, które w iście kinowym stylu prezentują unikatową kombinację znanych marek i okazyjnie niskich cen, dostępnych w TK Maxx. Każda z reklam to humorystycznie podana historia, która odkrywa przed klientami bogatą ofertę sieci – od designerskich kurtek, idealnych na eskapadę na motorze, po stylowe sukienki, obuwie i akcesoria, czy też pełną paletę kosmetyków do makijażu i pielęgnacji.


Bohaterką pierwszego ze spotów jest światowej sławy kaskaderka – Sarah Wignot – która, ubrana w stylową sukienkę i skórzaną kurtkę z TK Maxx, prezentuje wdzięczne akrobacje na motocyklu. Przy akompaniamencie pianistki dziewczyna tłumaczy, jak zakochana w odnalezionej w TK Maxx sukience, odkryła również designerską skórzaną kurtkę w świetnej cenie. Zdobycze obudziły w niej nową pasję do jednośladów, a oszczędności pozwoliły na realizację nowego marzenia.
Drugi spot, to historia, która klientów TK Maxx zabiera prosto na orbitę. Scena odgrywana jest w stacji kosmicznej w stylu Odysei Kosmicznej. Opowieść koncentruje się na astronautce, która wolna od grawitacji nakłada makijaż tłumacząc, że dzięki odkrytym w TK Maxx kosmetykom znanych marek w świetnych cenach, była w stanie wyposażyć całą załogę w niezbędny, kosmetyczny ekwipunek. Dzięki nim dołączyła do niezwykłej misji.


Spoty video uzupełniają dodatkowe wizualizacje, przedstawiające zabawne historie, które mają zachęcić klientów do odkrywania Szalonych Możliwości, czekających w TK Maxx. Pierwsza z nich przedstawia dwie, świetnie ubrane kobiety wspinające się na szczyt wieżowca przy pomocy liny stworzonej ze stylowych, jedwabnych szali. Druga zaś prezentuje mężczyznę w stylowym swetrze w doborowym towarzystwie puszystych owiec.
Kampania trwać będzie do końca października.




Galeria zdjęć


Powrót
Oceń nas