Rozszerzając eksponowanie klasycznego Londynu, marka dumnie podkreśla obecny stan miasta - różnorodnego tygla kultur, który tworzy prawdziwie wyjątkowe miasto, w którym rozwija się kreatywność i globalna kultura.
Przesłanie Lee Coopera o jedności widoczne jest, gdy podążamy za naszymi czterema bohaterami w 24-godzinnej podróży, przemieszczając się pomiędzy chińskim barem dim sum a karnawałowym brazylijskim barem, do późnej nocy rave Bhangra i tureckiej hali po godzinach. Na końcu staje się oczywistym, iż te międzynarodowe imprezy są faktem w całej stolicy - London Everywhere. Ścieżkę dźwiękową podróży zapewnia Londyńczyk, Alex Session. Dzięki włączeniu house, garage, niezliczonej ilość brytyjskich basów i miejskich smaków w jego produkcję, utwór ma bezkompromisowe londyńskie brzmienie, które uosabia wielokulturowe wpływy miasta.
Wiosenno-letnia kampania oferuje za kulisami migawkę zarówno muzyczną, jak i wizualną, która ujawnia bogatą różnorodność i kulturową energię 24-godzinnego Londynu, oddając hołd dla inkluzywnego i progresywnego charakteru marki.
Salon Lee Cooper serdecznie zaprasza na zakupy.
Bądź na bieżąco i polub nas na Facebooku oraz śledź nas na Instagramie.