#WOLEWIEDZIEC – rusza kampania społeczna popularyzująca badania na obecność wirusa HIV. "Każdego dnia w Polsce nawet trzy osoby dowiadują się, że są zakażone wirusem HIV. Aż dwie trzecie zakażonych nie ma takiej świadomości, bo po prostu się nie bada” – akcja #WOLEWIEDZIEC ma za zadanie poprawienie tych druzgocących statystyk.
W 1994, gdy AIDS rozprzestrzeniało się w postępie geometrycznym na całym świecie, założyciele M·A·C szukali sposobu przeciwstawienia się epidemii. Zachęceni wsparciem pracowników, postanowili stworzyć M·A·C AIDS Fund i z organizacji walczących z HIV/AIDS uczynić beneficjenta charytatywnej działalności firmy. Do chwili obecnej, dzięki różnym inicjatywom mającym na celu zbiórkę pieniędzy, jak pomadki VIVA GLAM, kartki okolicznościowe Kids Helping Kids oraz dzięki pomocy słynnych rzeczników z branży rozrywkowej i świata mody, M·A·C AIDS Fund zebrała ponad 460 milionów dolarów.