Zbliża się ciepły, wiosenno-letni okres i z tej okazji GUESS szykuje specjalną europejską kampanię online, która będzie promować wyjątkową festiwalową kapsułę w ramach kolekcji wiosna/lato 2017.
Do udziału w projekcie zaproszono sześć najlepszych modowych blogerek z różnych krajów Europy, które nie tylko wzięły udział w kampanii, ale również razem z GUESS pojadą na najlepsze światowe festiwale muzyczne.
W gronie wybranych przez markę GUESS influencerek znalazła się polska top blogerka Maffashion (Julia Kuczyńska)! Pozostałe blogerki, które zostały zaproszone do projektu, to: Giulia Gaudino z Włoch, Emelie Natascha Lindmark (Emitaz) z Hiszpanii, Kenza Sadoun (La revue de Kenza) z Francji, Xenia Van Der Woodsen (Xenia Overdose) z Niemiec oraz Lima Ché (Lima’s Wardrobe) z Belgii.
Wszystkie influencerki, które wzięły udział w projekcie, łączy niezwykła pasja i zainteresowanie modą, czego efektem są spektakularne sukcesy ich blogów. Ze swoim zaangażowaniem i niesamowitym wyczuciem stylu są wręcz idealne do zaprezentowania festiwalowej kapsuły GUESS, którą cechuje niesamowita dynamika i pozytywne wibracje wynikające z połączenia świata mody i muzyki.
W okresie od kwietnia do końca lata influencerki pojadą na najlepsze muzyczne festiwale na całym świecie, takie jak kultowa Coachella w Kalifornii czy Glastonbury Festival w UK. Zabiorą ze sobą kilka wybranych setów z promowanej w projekcie festiwalowej kapsuły. Na bazie tej samej kolekcji każda pokaże inne stylizacje odzwierciedlające jej własny, niepowtarzalny styl.
Emitaz wybrała ciepłe kolory w barwach ziemi z printami nawiązującymi do klimatu dżungli. Giulia z kolei woli żywe kolory naładowane letnią, słoneczną energią. Julia jako jedyna jest zwolenniczką minimalizmu i prostych krojów z elementami stylu streetowego. Kenza niezwykle umiejętnie łączy miękkie tkaniny z ciężkim denimem uzyskując zaskakująco zmysłowy efekt. Stylizacje Xeni są natomiast bardzo romantyczne - uwielbia łączyć denim z mocnymi kolorami oraz koronkowymi elementami. Lima - rock’n’rollowy charakter stylizacji podkreśliła czarnym kolorem i frędzlami w tylu lat siedemdziesiątych. Oczywiście w stylizacjach nie może zabraknąć denimu, w kultowym wydaniu GUESS, co jest kolejnym dowodem na jego wszechstronne użycie do tak skrajnie różnych stylizacji.
Influencerki wystąpiły również razem w spocie GUESS, w którym te młode, seksowne i ciekawe życia dziewczyny dzielą się z widzami swoją radością w oczekiwaniu na zbliżające się wyjazdy na festiwale muzyczne. Video oraz cały kontent digitalowy będą przekierowywać widzów na stronę GUESS.eu gdzie będzie można od razu kupić prezentowane przez blogerki looki.