Nowości

MAFFASHION W EUROPEJSKIM PROJEKCIE MARKI GUESS

Zbliża się ciepły, wiosenno-letni okres i z tej okazji GUESS szykuje specjalną europejską kampanię online, która będzie promować wyjątkową festiwalową kapsułę w ramach kolekcji wiosna/lato 2017.
Do udziału w projekcie zaproszono sześć najlepszych modowych blogerek z różnych krajów Europy, które nie tylko wzięły udział w kampanii, ale również razem z GUESS pojadą na najlepsze światowe festiwale muzyczne.
W gronie wybranych przez markę GUESS influencerek znalazła się polska top blogerka Maffashion (Julia Kuczyńska)! Pozostałe blogerki, które zostały zaproszone do projektu, to: Giulia Gaudino z Włoch, Emelie Natascha Lindmark (Emitaz) z Hiszpanii, Kenza Sadoun (La revue de Kenza) z Francji, Xenia Van Der Woodsen (Xenia Overdose) z Niemiec oraz Lima Ché (Lima’s Wardrobe) z Belgii.

Wszystkie influencerki, które wzięły udział w projekcie, łączy niezwykła pasja i zainteresowanie modą, czego efektem są spektakularne sukcesy ich blogów. Ze swoim zaangażowaniem i niesamowitym wyczuciem stylu są wręcz idealne do zaprezentowania festiwalowej kapsuły GUESS, którą cechuje niesamowita dynamika i pozytywne wibracje wynikające z połączenia świata mody i muzyki.

W okresie od kwietnia do końca lata influencerki pojadą na najlepsze muzyczne festiwale na całym świecie, takie jak kultowa Coachella w Kalifornii czy Glastonbury Festival w UK. Zabiorą ze sobą kilka wybranych setów z promowanej w projekcie festiwalowej kapsuły. Na bazie tej samej kolekcji każda pokaże inne stylizacje odzwierciedlające jej własny, niepowtarzalny styl.

Emitaz wybrała ciepłe kolory w barwach ziemi z printami nawiązującymi do klimatu dżungli. Giulia z kolei woli żywe kolory naładowane letnią, słoneczną energią. Julia jako jedyna jest zwolenniczką minimalizmu i prostych krojów z elementami stylu streetowego. Kenza niezwykle umiejętnie łączy miękkie tkaniny z ciężkim denimem uzyskując zaskakująco zmysłowy efekt. Stylizacje Xeni są natomiast bardzo romantyczne - uwielbia łączyć denim z mocnymi kolorami oraz koronkowymi elementami. Lima - rock’n’rollowy charakter stylizacji podkreśliła czarnym kolorem i frędzlami w tylu lat siedemdziesiątych. Oczywiście w stylizacjach nie może zabraknąć denimu, w kultowym wydaniu GUESS, co jest kolejnym dowodem na jego wszechstronne użycie do tak skrajnie różnych stylizacji.

Influencerki wystąpiły również razem w spocie GUESS, w którym te młode, seksowne i ciekawe życia dziewczyny dzielą się z widzami swoją radością w oczekiwaniu na zbliżające się wyjazdy na festiwale muzyczne. Video oraz cały kontent digitalowy będą przekierowywać widzów na stronę GUESS.eu gdzie będzie można od razu kupić prezentowane przez blogerki looki.


Powrót
Oceń nas